Szukaj na blogu

piątek, 15 marca 2013

Terapia, która leczy duszę i ciało i całe życie

Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem to nie żaden powód do świętowania. Bowiem ilość osób chorych stale rośnie, a konwencjonalna medycyna jest często bezradna. Niestety zwykle nie jest pacjentom zapewniona również właściwa opieka ze strony psychologów, którzy powinni wzmacniać ich wolę walki oraz dietetyków, którzy zaleciliby odpowiednie odżywianie.
Liczba zachorowań sama w sobie nie jest według mnie problemem; problemem jest to, że do tej pory leczy się pacjentów sposobami nie przynoszącymi oczekiwanych rezultatów, a do tego wyniszczających cały organizm.
Dziś nie chcę pisać o sprawach przygnębiających, o statystykach, które wywołują dreszcze… Zastanawiałam się, jak ugryźć ten temat tak, by ostatecznie nadać mu pozytywny wydźwięk. Szukałam inspiracji krążąc wokół filmu „Cud terapii dr Gersona” i wykładu dr Jerzego Gubernatora – biochemika Uniwersytetu Wrocławskiego na temat przyczyn powstawania nowotworów. I tak przyszła mi na myśl Osoba, która Terapię Gersona stosuje w praktyce. Zastanawiałam się, czy to będzie dla Niej dobre, czy się zgodzi na opowiedzenie swojej historii większemu gronu, również jak to przez Was będzie przyjęte… i nagle MELASA dostaje e-maila z prośbą o przekazanie 1% na leczenie tej właśnie Osoby. :-)
Pani Justyna poprzez swojego dzielnego Męża robi u nas co tydzień zakupy warzywno-owocowe. Poznaliśmy się na przełomie września i października. Nie ukrywam, że wcześniej interesowałam się Gersonem, byłam pod ogromnym wrażeniem rezultatów, jakie pacjenci uzyskują w czasie terapii, więc możliwość przyczyniania się do kuracji Pani Justyny po przez istnienie MELASY, jest dla mnie osobistym przeżyciem. Gdy otrzymałam materiały z historią choroby, czytałam je na głos swojemu Chłopakowi z ogromnym poruszeniem.

Nie będę się rozpisywać na temat terapii, ponieważ nie jestem w tej dziedzinie ani specjalistą ani lekarzem. Aby ją poznać należy sięgnąć po książkę Charlotte Gerson i Beaty Biszop oraz obejrzeć film „Cud terapii dr Gersona”. W ogromnym jednak skrócie – według terapii nowotwór to choroba całego organizmu, której przyczyną jest „zespół wyniszczenia tkanek wynikający z zaburzenia równowagi sodowo – potasowej na poziomie komórkowym, postępująca toksemia organizmu oraz permanentny niedobór składników odżywczych”. Tak więc leczenie polega na przywróceniu organizmu pacjenta do stanu homeostazy, „naprawienie” układu immunologicznego (ponieważ działający poprawnie nie dopuści do powstania raka), odpowiednie odżywienie, a to uzyskuje się poprzez detoksykację organizmu i dostarczenie mu niezbędnych składników. Do tego oczywiście terapia również podkreśla ważność zadbania o zdrowie psychiczne chorego. Warto zwrócić uwagę na różnicę: Gerson patrzył na człowieka holistycznie = całościowo, a współczesna medycyna dzieli go na mnóstwo części i każdą leczy osobno.

„Cud terapii doktora Gersona”:


Historii Pani Justyny nikt nie opowie lepiej niż Ona sama…
„Szanowni Państwo,
W grudniu 2011 r. życie zaskoczyło mnie i moją rodzinę. Po zdiagnozowaniu guza mózgu
w mojej głowie wszystko potoczyło się bardzo szybko. Zostałam wyrwana z mojego cudownego i wymarzonego latami drugiego macierzyństwa (mała Maja miała wtedy 15 miesięcy, Justynka, druga córka skończone 18 i właśnie przygotowywała się do matury) i wrzucona w „tryby” leczenia najpierw neurochirurgicznego, a potem onkologicznego. Przeszłam skomplikowaną operację usunięcia guza mózgu w szpitalu w Sosnowcu, a następnie poddałam się radioterapii w Instytucie Onkologii w Gliwicach. W międzyczasie spędziłam miesiąc w ośrodku rehabilitacyjnym w Modlniczce, gdzie od początku na nowo uczyłam się chodzić i ruszać ręką (niestety w trakcie operacji usunięcia guza doznałam porażenia lewostronnego kończyn). 
 W czasie kiedy rozpoczęłam rehabilitację doszła do mnie kolejna wiadomość, która dotknęła mnie boleśnie. Po kilku latach walki z chorobą umarł mój kochany, 2 miesiące młodszy kuzyn, u którego wykryto ten sam rodzaj nowotworu mózgu- gwiaździak anaplastyczny III stopnia. Mając świadomość jak trudno medycynie konwencjonalnej wyleczyć tego rodzaju schorzenie i że właściwie na dzień dzisiejszy nie ma skutecznego lekarstwa, rozpoczęłam poszukiwanie alternatywnych metod, z których najbardziej logiczną, wiarygodną oraz posiadająca opisane dowody wyleczeń, wydała się Terapia Gersona.
Moje przygotowania do otwarcia domowej Kliniki Gersona trwały 2 miesiące. Bardzo dokładnie przeczytałam książkę Charlotte Gersona i Beaty Bishop pt. Terapia Doktora Gersona- leczenie raka i innych chorób przewlekłych. Nawiązałam kontakt z Instytutem Gersona w San Diego w celu otrzymania wskazówek jak zorganizować całą terapię w domu. Nawiązałam kontakt z osobą, która wyleczyła Terapią nieoperacyjnego guza mózgu po diagnozie lekarzy o najwyżej 7-miu miesiącach życia. Zatrudniłam pomoc domową do terapii, która jest niezbędna, aby chory mógł spokojnie poddać się kuracji, zakupiłam specjalną wyciskarkę do soków wg zaleceń Instytutu, sprowadziłam z zagranicy wszystkie niezbędne lekarstwa (starczą na 3 miesiące terapii ) zakupiłam wszystkie niezbędne przyrządy, opracowałam dzienny harmonogram wszystkich zabiegów, posiłków, picia soków i zażywania lekarstw. Nawiązałam również współpracę z zaufanymi sklepami w celu otrzymywania stałych dostaw bio - warzyw, owoców i innych wymaganych produktów aż w końcu zaprosiłam do współpracy wielu przyjaciół i znajomych.
Moja domowa Klinika rozpoczęła swoją działalność 17 września 2012 r. Od tego dnia poddaję się tej niełatwej kuracji i wierzę głęboko, że moje trudy przyniosą efekt w postaci długiego życia w zdrowiu. Ostatnie miesiące pozwoliły mi zobaczyć prawdziwą bezinteresowną dobroć ludzką oraz to, jakie pomimo wszystko, życie potrafi być piękne, choć jest tak niesamowicie kruche.

W związku z akcją zbierania pieniędzy na moje leczenie zorganizowaną przez ludzi bliskich mojemu sercu, każdemu, kto postanowi wesprzeć moją drogę do zdrowia mówię ogromnie wdzięczne DZIĘKUJĘ.

Miesięczne koszty mojego leczenia
Terapia Gersona:
-lekarstwa- 800 zł
-zatrudnienie pomocy domowe j- 1050 zł (4 razy w tygodniu x 6 h dziennie x 11 zł /h)
-warzywa i owoce oraz inne niezbędne produkty żywnościowe ok. 1400 zł
Razem ok. 3250 zł
Rehabilitacja: 2000 zł (codziennie x 1 godziny ćwiczeń x ok. 100 zł)

Koszty miesięczne to ok. 5 250 zł + inne koszty, które będę musiała ponieść tj. dodatkowe rezonanse magnetyczne oraz badania krwi”

Pani Justyna zapytana o swoją kondycję teraz, czyli po niespełna 5 miesiącach terapii, mówi, że czuje się coraz lepiej, ma mnóstwo energii, poprawił się wygląd Jej skóry, ma lepszy węch i wzrok. W mieszkaniu Jej Bliscy zorganizowali mini klinikę – w tygodniu przychodzi do Niej Ania - niezastąpiona pomoc do gotowania, robienia soków i przygotowywania lewatyw, a weekendami opiekują się Nią Rodzina - Kochany Mąż, dwie Córcie i Mama oraz Przyjaciele i Znajomi.
Terapię rozpoczęła od 13 soków dziennie i 5 lewatyw, co w grudniu po skontaktowaniu się z Instytutem Gersona w San Diego (który prowadzi kurację) zostało zmienione na 10 soków i 4 lewatywy. Przyczyną zmiany było zbyt szybkie tempo zdrowienia, co powodowało drgawki padaczkowe, te na szczęście ustały.
Pierwsze tygodnie terapii przyniosły wielkie osłabienie organizmu: nudności, zawroty głowy, wieczny smutek, obrzydzenie do soków… Leczenie wymaga ogromnej samodyscypliny i determinacji. Od września Pani Justyna właściwie nie wychodzi z domu.
Otrzymała szereg różnych zaleceń:
- dietę wg protokołu Gersona - podsatwa leczenia,
- zabiegi rycynowe co drugi dzień oczyszczające wątrobę,
- suplementację,
- enzymoterapię,
- kąpiele ozonowe,
- wyrwanie wszystkich zębów leczonych kanałowo,
- okłady z glinki Bentonitowej,
- mycie zębów potasem i woda utlenioną,
- do wszystkiego używać wody destylowanej lub przefiltrowanej,
- żadnych kosmetyków, środków czystości…
Po pierwszym miesiącu Pani Justyna pierwszy raz od kilku lat zjadła cebulę i czosnek bez zgagi i bólów żołądka, z resztą teraz codziennie zjada 4 cebule i 2 ząbki czosnku ;-)
Czas trwania terapii wyniesie minimum 2 lata. Na lipiec Pani Justyna planuje powrót do pracy, gdzie będzie miała druga wyciskarkę, by móc zgodnie z planem dnia pic soki o odpowiednich porach.
Jak sama mówi:

„To terapia, która leczy duszę i ciało i całe życie…”


Jeżeli jeszcze nie wiecie, na jaki cel oddacie swój 1%, serdecznie zachęcamy, by przekazać go na rzecz leczenia Pani Justyny.
Oto potrzebne dane:
„Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju” KRS 0000058414
nr konta 39 1240 4647 1111 0000 5441 7328
koniecznie z dopiskiem JUSTYNA.

Wykład dr Gubernatora, który mówi, co możemy zrobić dla siebie, by możliwość zachorowania na raka zmniejszyć lub nawet wykluczyć. Bardzo zachęcam Was do obejrzenia tej godzinnej prelekcji. Być może będzie ona dla Was cenną inspiracją…


Świadomość, że nasza praca w MELASIE ma głębszy sens jest wspaniałym uczuciem. Możliwość zapoznania Was z historią Pani Justyny, cieszy mnie ogromnie :-) Liczę, że wspólnymi siłami będziemy mogli wspomóc ją w walce z chorobą.

W lutym Pani Justyna będzie poddana rezonansowi. Trzymajmy kciuki!

Takie wiadomości nadają naszemu życiu ogromnej wartości…:
„Na świecie jest tyle dobra...trzeba to tylko chcieć zobaczyć. Wprawdzie wmawiają nam co innego, ale Ja doświadczyłam tego w ostatnim roku i doświadczam cały czas.
Dziękuję Pani z całego serca za taki bezinteresowny gest.
Miłych Snów. Justyna S.”

Pozdrawiam serdecznie,
L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

4 greens acai afirmacja balsam solaris barbecue bez fluoru bikini burn biodegradowalne środki czystości brian tracy brykiet cel cele chlorella coke live music festival cukier cukier brzozowy czary bez dobrobyt dostatek dr nona dr. nona dworek białoprądnicki dziecko eco ecobrykiet ekologia ekologiczne ekologiczne środki czystości ekologiczny ekologiczny dom eks magazyn energia ewa kasprzyk extra virgin familove filharmonicy wiedeńscy fit jest sexy gonseen grill grudzień hand made homa intuicja Jacek Bilczyński JAGODY ACAI jagody goji jedz KAKAO kalendarz kalendarze książkowe kaliber 44 kartki świąteczne kochaj KOKO KOKODESIGN koło życia koncepcja smart konkurs kraków jest fit krem dynamiczny krzem ksylitol ksylitol kraków Kurt Tepperwein kwasek cytrynowy lawenda lemoniada lody ryżowe lody sojowe lody wegańskie luksus MACA magik mama medytacja melasa microgreens miejsce milioner miswak morze martwe mód się nadchodzący rok naturalna pielęgnacja naturalne kosmetyki obżarstwo oczyszczanie organizmu oczyszczanie z toksyn odchudzanie odtruwanie organizmu odżywianie olej arganowy olej kokosowy olej lniany olejek pichtowy oliwa z oliwek omsica organiczne napoje osho ostropest ostropest plamisty otyłość pasożyty pepsi eliot plan dnia plan doksonały pocztówki świąteczne podświadomość Pokój ludziom dobrej woli pono poradnik postanowienia noworoczne pozytywne myślenie pozytywne życie prawo przyciągania preparaty dr nona produkty dr nona prosto psychosomatyka raw recepta recepta na szczęście regeneracja reset rozwój osobisty rumianek rytuały tybetańskie sekret siewki siła sklep ekologiczny sklep ze zdrową żywnością smog soda oczyszczona sokół i marysia starosta solaris sól sól himalajska sól z morza martwego spirulina stres stuGo super foods szczoteczka do zębów światowy dzień walki z otyłością światowy dzień zdrowia święta bożego narodzenia tanie warzywa this is bio tolerancja trawa jęczmienna trawa pszeniczna walka z rostępami wątroba weganizm wegański wegetarianizm WHO whole earth więcej szmalu wizjoner wizualizacje wu-tang clan zdrowa żywność zdrowe odżywianie zdrowie zdrowy tryb życia ziemia okrzemkowa żurawina życzenia noworoczne życzenia świąteczne żywność organiczna